Pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina Maslenica medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.
S spletno trgovino Maslenica upravlja Zavod Vesela dRuščina, zavod za izobraževanje in kulturo.

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in so končne.
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine Maslenica.

Podatki na straneh:

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb v trgovini Maslenica.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Varstvo potrošnikov:

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov.
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

NAROČANJE

Sprejeta naročila v trgovini Maslenica se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov maslenicavljubljani@gmail.com.

Odstop od naročila

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku.
Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne opravljena plačila. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Zavrnitev naročila

Trgovina Maslenica lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.

Obdelava naročila

Trgovina Maslenica bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prijemu. Pri izbiri opcije plačila “na naš transakcijski račun”, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov maslenicavljubljani@gmail.com ali pisno na sedež podjetja.

NAČIN PLAČILA:

Izbirate lahko med dvema načinoma plačila in sicer:

plačilo po povzetju (blago bo najhitreje pri vas). Pismonoša vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Kupnino s poštnino plačate pismonoši. Zaračunali vam bodo še provizijo, ki jo banka zaračuna pošti, ko položi vaš denar na banko (pri naročilu do 94 eur je znesek provizije 0,96 eur, pri naročilu nad 96 EUR, je provizija 1%. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti pismonoša v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.

POŠTNINA:

Pri naročilu vam bo blago dostavila Hitra pošta Slovenije za 3,50 EUR.
Pošta Slovenije pri storitvi ODKUPNINA PO POVZETJU prejemniku dodatno zaračunava sledeči strošek:

Vplačilo plačilnega naloga BN 02 do 98,00 EUR……… 0,9800 EUR
nad 98,00 EUR do 501,00 EUR ………1 % od vrednosti
nad 501,00 EUR ………5,0100 EUR

ROK DOSTAVE NAROČENEGA BLAGA:

Pri oddaji naročila do 12h, bo blago pri vas najhitreje naslednji dan, v kolikor blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo. Rok dostave je 1 – 7 delovnih dni (najpogosteje 1 do 2 dni, v kolikor se vam mudi, nas lahko na to tudi opozorite in potrudili se bomo, da bo blago dostavljeno v najkrajšem možnem času).

SPLOŠNI POGOJI ZA DOSTAVO BLAGA:

V primeru dostave s strani Pošte Slovenije je naslovnik dolžan prevzeti blago od pismonoše na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa Pošta Slovenije.
Priporočamo vam, da ob prevzemu preverite količino in kvaliteto. V kolikor kakšnega izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vam ga bomo poslali naknadno takoj ko bo mogoče na naše stroške.
Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi dostavimo v 1-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila.
Vse informacije o artiklih ali o dobavi so možne tudi na e-mail: maslenicavljubljani@gmail.com
V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti (zaradi ukinitve programa,razprodane zaloge idr.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga. Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru dvoma se šteje, da se pri dostavi blaga uporablja veljavna zakonodaja na ozemlju Republike Slovenije, predvsem Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov, in to za vse primere.
Obveznost prodajalca je, da izpolni svoje obveznosti iz pogodbe, obveznost mora biti izvršena najkasneje v 30 dneh od dneva naročila, razen če se stranki ne dogovorita drugače, oziroma če je na spletni strani izrecno omenjeno, da bo kupljeno blago dobavljeno v roku določenega števila dni.

100% VAREN NAKUP

V kolikor ugotovite, da vam dostavljen izdelek ne ustreza, nam ga lahko v roku 15 dni ,ob predhodni pisni obvestitvi vrnete nazaj. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupcu, ki odstopi od naročila, vrnemo denar. Za nakazilo kupnine nam posredujte številko vašega osebnega računa.

VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas najkasneje v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov maslenicavljubljani@gmail.com) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.

Blago mora biti vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. V spletni trgovini Maslenica omogočamo tudi zamenjavo artikla.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV

Trgovina Maslenica se zavezuje, da bo zaščitila vašo zasebnost. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.

Če želite v trgovini Maslenica opraviti nakup, potrebujemo poleg navedenih podatkov še vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov: maslenicavljubljani@gmail.com

VARNOST SPLETNE TRGOVINE

V spletni trgovini Maslenica uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Hvala za zaupanje in lep pozdrav !